Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Ny blogg, nye moglegheiter!

Posted by kanarifanari den januar 30, 2007

I fleire år har eg forsøkt meg med nye bloggar konstant. Livejournal og andre heimesider for dagbøker har blitt hyppig brukt, men ikkje meir enn nokre månader i slengen. Og no har dei blitt mektig forsømde. No gjer eg meg sjølv enno ein sjanse, denne gongen på nynorsk med værforbehold. Eg vonar at min nynorske epoke ikkje kjem til å vare så veldig lenge. Det kan vere problematisk å skrive eit så avansert språk når det ikkje finst nokon form for bokmål-nynorsk-ordbok på nettet. Eg har likevel tenkt å gje meg sjølv ein sjans i dette, men det er svært usannsynleg at eg skriv på nynorsk om eit halvt år fra nå.

4 kommentarar to “Ny blogg, nye moglegheiter!”

  1. Mathilde said

    Det er så fint med nynorsk. Det burde du fortsette med. Venter på fortsettelsen.

  2. Avil said

    Dårleg nynorsk er ikkje verre enn dårleg bokmål.
    Du klarar deg aldeles utmerka.
    Om du verkeleg gidd å slå opp fins jo alltids denne: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

  3. Wow, tusen takk for linken. Eg skal prøve å bruke han flittig!

    Ellers tusen takk for snille ord.

  4. Hi! I understand this is kind of off-topic however I needed to ask.

    Does running a well-established blog like yours require a massive amount work?
    I am brand new to operating a blog however I do write in my diary every day.

    I’d like to start a blog so I can easily share my personal experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions or
    tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!

Legg att eit svar

 
