Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

I anledning morsdagen

Posted by kanarifanari den februar 11, 2007

Då eg blei fødd inn i denne verd
Kva skulle eg gjort uten deg her?
Då eg var liten, lærte å gå
Kven var det som lærte meg å sjå
Kven lærte meg å verdsette ting rundt meg her
Jo, det var mor mi, ho som far min har kjær
Når eg ser tilbake, kven har eigen dag
Jo, det er ho med mastergrad i husmorfag!

Du skal vite det, at denne dagen er din
Ingen mamma er så fin
Denne dagen er din, så du kan få att
Ein litan del av jobben du har tatt
På strak arm, som mor gjennom tredve år
Ein heidundrande dag eg håpar du får!

Eit lite dikt tilegna mor mi, som eg er så glad i.
mamman-min.jpg

Ei tilbakemelding to “I anledning morsdagen”

  1. Mathilde said

    Fine ord.

Legg att eit svar

 
