Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Eg ser mine feil…

Posted by kanarifanari den mars 26, 2007

Og rettar dei opp. I mitt innlegg «Converse-sko på topp igjen» kom eg til å skrive ein haug negative ting ved skomerket, som at dei er «ordentleg simple», at «sålane er tynne som papir» og liknande. Dette trekk eg no tilbake. Eg har gått i mine Camo Converse-sko heilt sidan eg kjøpte dei på Osloturen (les: «Kanarifletta av/bekrefter Oslomytane»), og hvis eg skal vere ærlig er eg faktisk imponert. Dei er gode å gå i, faktisk betre enn nokon av dei andre skopara eg har liggjande i skapet. Så no er tida inne for å avlegge ein heller uinteressant rapport:
– Dei er fremdeles gode å gå i, sjølv om dei ikkje har demping er dei lette på foten.
– Dei er nesten ikkje skitne på tuppen i det heile, og ei heller på kantane nederst.
– Skolissene har snudd seg her og der, men det er lett å rette opp igjen og dei er framleis ganske kvite.
– Dei er tøffe å traske rundt i, så får dei vere så mainstream dei berre vil.
converse.jpg

Legg att eit svar

 
