Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

JA, eg stjeler bilete…

Posted by kanarifanari den mars 28, 2007

Med all respekt for medielærarane mine, avgangselevane på Medier og Kommunikasjon og resten av folket som har lært seg å ta sine eigne bilete og er stolte av det… Eg har noko eg burde seie, så ikkje Copyright-tilsynet kjem etter meg (for vi har visst slike no til dags): JA, eg stjeler bilete… Store, små, middels store bilete av kjendisar, bilar, Converse-sko og påskeharar. Eg ber om forlating for at eg slett ikkje har tatt nokon hensyn (nei, ikkje eingong smålige hensyn og henvist til kvar eg fann bileta) og håpar det er okei no som eg har nemnt det offisielt i bloggen min og alt.

Det er forresten ei saleg ulukke å måtte ta eit bilete til kvar ting ein skriv om, men dette skal eg sjølvsagt byrje å gjere då eg djupt nede i hjarterota har ein pitteliten forståelse for Copyright, òg.

Shit, jammen er eg frekk – Brukar Alfred Einstein i svart-kvitt nederst i innlegget… Eg høyrer nok heime i giljotinen!
einstein.jpg

Legg att eit svar

 
