Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Gladmat 07 – Eg har sjekka livet og røra. Og maten, sjølvsagt.

Posted by kanarifanari den juli 31, 2007

…Og eg har teke meg ein tur dit for å sjekke livet og røra. Sjølvsagt, slik eg gjorde i fjor.
Ikkje så mykje er ulikt, bortsett fra ei ukjend mengd fulle og dopa menneske som vandrar rundt i offentlegheita og tygger på grillspyd (desse var forresten ganske gode). Jau, dei var jo der i fjor og. Det kan hende eg ikkje merka dei fordi eg då var naiv og sulten-på-livet fjortis. At eg rett og slett ikkje merka dei fordi eg aldri hadde sett nokon dopa før, eller fordi eg var for opphengd i kvar eg skulle finne dei einaste tinga som passa mi lommebok (altså free-of-charge lavkvalitets-greier). Ikkje veit eg, eg veit berre at Gladmaten 07 var staden for dei fjerne.

Gladmaten er ikke berre staden for dei som har teke seg piller til frukost, altså. Det er rom for dei som vil snike i køar og gjere alle irriterte, dei som vil prate med gud og kvarmann og lommetjuvar. Ja, lommetjuvar. Det har til og med stått i avisa. Heldigvis gjekk eg konstant rundt og haldt panisk på lommebok, mobiltelefon og sånt sjølv. I tillegg passa eg på å gå før den ordentlege fyllefesten byrja, sånn i kveldinga ein gong nede ved bryggene samlar alle seg og ølsalget når toppen.

Men alt i alt var det ganske kjekt, altså.

Legg att eit svar

 
