Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

På tide å være ærleg

Posted by kanarifanari den september 22, 2007

Jau, eg har sprukke. Så kraftig at eg ikkje veit forskjell på frukosten min fra vekedagane og laurdagskveldsmat. Men eg har tenkt å byrje igjen. Ja, på mandag er det same kjøret. For eg må verkeleg prøve å halde det ved like, det er berre det at det gjekk over med ein gong eg hadde skrive forrige innlegg om sunnhet og sett litt på logoen min.

No snart. I dag kan eg ete kva eg vil, men på mandag er det knekkebrød med leverpostei og anna drit på. Det smakar eigentleg godt, men no når eg skal se fram til det, ser det berre ekkelt og bedritent ut.

Ønsk meg lukke til!

Legg att eit svar

 
