Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Denne jula skal eg ta imot.

Posted by kanarifanari den desember 18, 2007

Og glise. Og levere pakkane mine til folk, som eg har kjøpt for maks hundre kroner til kvar på utvalde butikkar.
Eg har eit problem i år. Mine tusen kroner held ikkje til både røyk og presangar til alle folka eg skal kjøpe til, og nett idag fann eg ut at ei venninne av meg og eg hadde avtalt å kjøpe til kvarandre. Eg hadde gløymt det.
No kan eg vere glad for at eg kjøpte Punk’d sesong ein til ein billig penge på Platekompaniet. Dette årets billigaste gåve, og antakelig den einaste nokon kjem til å bli glad for.

Åra går så altfor fort, og i år har foreldra mine tenkt å pepre meg med realiteten: Eg må kjøpe julegåver alt etter kor mykje pengar eg har. Tatt i betraktning at eg har mange å kjøpe til, og berre rundt åtte hundre å fordele på desse, blir dette ein ta-jul. For eg kjem ikkje til å gi halvparten så mykje som eg får, og dette plagar vetet av meg.

Eg har enno til gode å finne ei gåve som eg fall pladask for, har råd til, og veit eksakt kven som skal ha. Det er flaut. I år tenkte eg å legge eit lite kort ved kvar gåve:
«Hei, *****!
I år har eg vorte student på ordentleg, og har derfor berre kjøpt ein billig og kjip gåve til deg.
Eg kjem sterkare tilbake når eg har vorte barnevernspedagog, og fram til den tid kjem, kan du berre byrje å innrede ein ny sokkeskuff!»

Uheldigvis er det slik det må bli. Og dette har eg latt alle tankane mine gå til dei siste døgna. Saken her er, at eg berre må slutte med det. Eg må be desse tankane halde kjeft, og heller tenkje på at eg skal finne noko personleg. Då veit eg at vedkommande kjem til å like presangen, og det er faktisk tanken som teller. Mest. Ja?

Legg att eit svar

 
