Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Oppskrytt å vere brun, slank og kåt.

Posted by kanarifanari den desember 28, 2007

Ja, faktisk vil eg heller vere kvit som snø, feit og aldri kåt, enn å ta sånn melanotan-drit.
– Vi hørte at man blir både brun, slank og kåt og det er jo de tre tingene vi har lyst til å være, sier de 17 år gamle Elise og venninnene til NRK.
Feil. Det er det dei vil vere. Eg er og sytten, men eg har andre ting å tenkje på enn å vere dei tre tinga. Ein blir brun av sola, slank av godt kosthald og trening og kåt av hotte gutar. Det er dei tre tinga eg nemnte no som er det kjekkaste, jo!
Eg har sprøyteskrekk, og.

Legg att eit svar

 
