Hummar og kanari – på høgt plan

Reflekterande greier skrivne på nynorsk.

Oppdateringar og sånt

Posted by kanarifanari den juli 1, 2008

No har eg oppdatert ganske mykje på bloggen – Og eg vil vite kva dykk synast. Som dykk kanskje har lagt merke til, har eg og lagt til nye linkar. Linkar til nettbutikkar eg likar. Heilt øverst, der du kan lese om meg og min blogg, får du grunnen til kvifor eg har lagt til dei nettbutikkane i min samling. Kan vere kjekt å vite dersom du er skeptikar og sånn.

Linkane som kjem under «Hot på nett no» er ifølge meg dei som skriv best i heile den vide bloggverda. Held du pekaren over, kan du sjå kva eg meiner om bloggen. Hurra.

Uansett, kom med tips til kva anna eg kan leggje til anten i linkane mine eller andre stader.

Legg att eit svar

 
